Danas se vlasnici prodavnica, robnih kuća i šoping centara suočava sa sve većim potrebama svojih potrošača. Da bi privukao nove, a zadržao postojeće potrošače, trgovac obavezno mora imati dobro razrađenu marketinšku strategiju, a najbolja strategija je upravo uvođenje besplatnog WiFi-a u poslovni prostor. Evo nekoliko razloga zašto uvesti SuperHotSpot besplatni WiFi u Vaš poslovni prostor:
- Bolja segmentacija tržišta
WiFi je koristan način prikupljanja podataka o svojim mušterijama. Logovanjem na WiFi mrežu, od korisnika se traži da se prijavi putem naloga svoje omiljene društvene mreže i time da dostavi svoje podatke (ime, email, pol, godine...). Na ovaj način, mušterije Vam više nisu nepoznate, a prikupljeni podaci se mogu iskoristiti za identifikaciju mušterija i njihovo segmentiranje na pravi način. SuperHotSpot omogućava kreiranje personalizovane login stranice koje biraju između različitih načina identifikacije korisnika; prijavljivanje putem email-a ili najčešće putem logovanja na društvene mreže.
- Poboljšana interakcija sa kupcima
WiFi unutar lokala Vam omogućava da kupcu ponudite potpuno novo iskustvo. Analizom prikupljenih podataka možete videti koliko je ljudi posetilo Vaš lokal tokom nedelje, meseca ili tačno određenog perioda, odnosno koliko puta su se vratili u lokal. Na ovaj način mogu se lako otkriti šoping trendovi i prema njima se može bazirati Vaša ponuda. Primera radi, ukoliko se primeti da su tokom vikenda najveći potrošači porodice - svoju sniženu ponudu možete fokusirati na dečje kolekcije. Isto tako, ukoliko primetite da su kupci ženskog pola najaktivniji tokom određenih sati, Vašu ponudu i popuste možete prilagoditi ženskim artiklima.
Uspešnija promocija brenda i proizvoda
Oglašavajte svoj brend i proizvode, pristupite svojim potrošačima na svojstven način putem SuperHotSpota. Kupce koji dolaze prvi put u Vašu prodavnicu nagradite popust-kuponom da ih podstaknete da se ponovo vrate u Vašu prodavnicu. Istovremeno, putem besplatnog WiFi-a, dajete sugestije na pojedine artikle potencijalnim kupcima koji provode duže od 10 minuta u prodavnici. Na taj način kupci se osećaju angažovano i biće spremniji na kupovinu Vašeg proizvoda. Dodavanjem linka Vaše e-trgovine u SuperHotSpot login stranicu omogućujete sebi kontinuirano reklamiranje brenda i proizvoda.
- Održavanje lojalnosti kupaca
Ne samo da Vam omogućuje da preciznije odredite ciljne grupe kojima želite da se reklamirate, već Vam pomaže da ih zadržite na efikasan način. Sa SuperHotSpot-om možete podeliti svoje kupce na nove i postojeće, a zatim slati email-ove personalnijeg karaktera u kojima ćete promovisati novu kolekciju, proizvod ili "loyalty" program. Dodatno, možete se osloniti na "remember me" opciju koju omogućuje SuperHotSpot, a koja će zapamtiti svakog kupca individualno i pozdraviti ga sa svakim ponovnim logovanjem na Vaš besplatan WiFi.
- Povećanje vidljivosti na društvenim mrežama
Comments
Post a Comment