Skip to main content

Prednosti besplatnog WiFi-a u poslovnom prostoru

Danas se vlasnici prodavnica, robnih kuća i šoping centara suočava sa sve većim potrebama svojih potrošača. Da bi privukao nove, a zadržao postojeće potrošače, trgovac obavezno mora imati dobro razrađenu marketinšku strategiju, a najbolja strategija je upravo uvođenje besplatnog WiFi-a u poslovni prostor. Evo nekoliko razloga zašto uvesti SuperHotSpot besplatni WiFi u Vaš poslovni prostor:

  • Bolja segmentacija tržišta

WiFi je koristan način prikupljanja podataka o svojim mušterijama. Logovanjem na WiFi mrežu, od korisnika se traži da se prijavi putem naloga svoje omiljene društvene mreže i time da dostavi svoje podatke (ime, email, pol, godine...). Na ovaj način, mušterije Vam više nisu nepoznate, a prikupljeni podaci se mogu iskoristiti za identifikaciju mušterija i njihovo segmentiranje na pravi način. SuperHotSpot omogućava kreiranje personalizovane login stranice koje biraju između različitih načina identifikacije korisnika; prijavljivanje putem email-a ili najčešće putem logovanja na društvene mreže.

  • Poboljšana interakcija sa kupcima

WiFi unutar lokala Vam omogućava da kupcu ponudite potpuno novo iskustvo. Analizom prikupljenih podataka možete videti koliko je ljudi posetilo Vaš lokal tokom nedelje, meseca ili tačno određenog perioda, odnosno koliko puta su se vratili u lokal. Na ovaj način mogu se lako otkriti šoping trendovi i prema njima se može bazirati Vaša ponuda. Primera radi, ukoliko se primeti da su tokom vikenda najveći potrošači porodice - svoju sniženu ponudu možete fokusirati na dečje kolekcije. Isto tako, ukoliko primetite da su kupci ženskog pola najaktivniji tokom određenih sati, Vašu ponudu i popuste možete prilagoditi ženskim artiklima.


  • Uspešnija promocija brenda i proizvoda


Oglašavajte svoj brend i proizvode, pristupite svojim potrošačima na svojstven način putem SuperHotSpota. Kupce koji dolaze prvi put u Vašu prodavnicu nagradite popust-kuponom da ih podstaknete da se ponovo vrate u Vašu prodavnicu. Istovremeno, putem besplatnog WiFi-a, dajete sugestije na pojedine artikle potencijalnim kupcima koji provode duže od 10 minuta u prodavnici. Na taj način kupci se osećaju angažovano i biće spremniji na kupovinu Vašeg proizvoda. Dodavanjem linka Vaše e-trgovine u SuperHotSpot login stranicu omogućujete sebi kontinuirano reklamiranje brenda i proizvoda.


  • Održavanje lojalnosti kupaca

Ne samo da Vam omogućuje da preciznije odredite ciljne grupe kojima želite da se reklamirate, već Vam pomaže da ih zadržite na efikasan način. Sa SuperHotSpot-om možete podeliti svoje kupce na nove i postojeće, a zatim slati email-ove personalnijeg karaktera u kojima ćete promovisati novu kolekciju, proizvod ili "loyalty" program. Dodatno, možete se osloniti na "remember me" opciju koju omogućuje SuperHotSpot, a koja će zapamtiti svakog kupca individualno i pozdraviti ga sa svakim ponovnim logovanjem na Vaš besplatan WiFi. 




  •  Povećanje vidljivosti na društvenim mrežama 
Pretvorite moć društvenih mreža u svoj marketinški alat. Kupci najčešće koriste društvene mreže (Facbook, Twitter, Instagram, itd...) kao sredstvo identifikacije prilikom logovanja na besplatan WiFi. Zahvaljujući ovakvoj metodi identifikacije, možete pitati korisnike da lajkuju Vašu Facebook stranicu, ili čak da se prijave na lokaciju putem Facebook Check-in opcije. Na ovaj način će više ljudi čuti o Vašem lokalu, odnosno prodavnici.

Comments

Popular posts from this blog

Kako filtriranje Web sadržaja poboljšava sigurnost javnih WiFi hotspotova

Sa porastom korišćenja interneta došlo je i do porasta sajber pretnji: malveri, virusi i ostali tipovi opasnosti postali su deo svakodnevnice. Naime, sa namerom da zaštite svoje mreže od ovakvih vrsta opasnosti, poslovne organizacije, vlade i obrazovne institucije sve više ulažu u rešenja za internet bezbednost - u ovom slučaju u alate za filtriranje internet sadržaja. Zapravo, prema prognozama Global Industry Analysts Inc., svetsko tržište za filtriranje web sadržaja beleži željeni rast i očekuje se da će do 2020. godine iznositi 3,1 milijardu dolara. U ovom tekstu ćemo objasniti šta je i od čega se sastoji ovaj filter i kako se može efikasno iskoristiti kako bi se bolje osigurala sigurnost javnih WiFi hotspotova.  Šta je Filter internet sadržaja (Web Content Filter)?  Filter internet sadržaja je program koji maskira određeni internet sadržaj na osnovu različitih filter kategorija, ograničavajući korisnicima pristup određenim sadržajima. Instalira se u različitim okruženji

Upotreba i korist javnog WiFi-a u našem društvu

Tehnologija WiFi interneta je odavno usvojena i igra veoma bitnu ulogu u kvalitetu života svih ljudi. U ovom tekstu ćemo videti kako WiFi može pozitivno uticati na naše društvo i njegovo dalje napredovanje: Javni sektor Pružanje usluga javnog WiFi-a je sjajna prilika za državnu upravu da poveže čitave gradove unutar države. "Pametni" gradovi koji obezbeđuju besplatni WiFi se šire velikom brzinom - i kao rezultat svojim stanovnicima pružaju mnogo bolje usluge. Na primer, Tacira - Brazilski sistemski integrator, je firma koja pruža digitalne usluge kao što su : pametno upravljanje otpadom, pametno obezbeđenje i pametna rasveta na javnim prostorima širom Brazila, oslanjajući se na cloud WiFi infrastrukturu.  Jedna od prednosti koju donosi javna WiFi mreža je predstavljena kao javna biblioteka. To znači da svaki pojedinac, čak i onaj koji ne može da priušti internet kod kuće, može da ima korist od besplatne konekcije i koristi ga za pristup javnim uslugama, potra

Poslednje vesti iz SuperHotSpota

Sa ponosom objavljujemo da smo od 20.3.2018. godine unapredili SuperHotSpot sistem sa verzije 2.9 na najnoviju verziju - 3.1.2c U novoj verziji je došlo do mnogo značajnih sistemskih promena, a mi bismo izdvojili najbitnije:   optimizacija prijave korisnika na SuperHotSpot od sada i do 30% brža; grafički interfejs Splashpage editora je pojednostavljen, uneti su novi alati za dizajniranje + 12 novih tema za izradu Splashpage stranice paleta podržanih uređaja je proširena sa 60 na preko 90 smanjena zauzetost memorije za 25% implementiran interfejs za direktno pozivanje od sada i sa MailerLite automatizovanom aplikacijom za slanje marketing mailova raspodela internet protoka po prijavljenom korisniku sa novom verzijom je poboljšana i jednako raspoređena za svakog korisnika na mreži; integracija sa MailChimp marketing platformom je unapređena i olakšana za korišćenje segmentacija baze podataka  Nastojimo unapređenju kvaliteta naših usluga kako bi zadovoljili potrebe